2011. március 9., szerda

2.fejezet

(Seth szemszöge)


Végre velem is megtörtént a világ legjobb dolga a BEVÉSŐDÉS és nem mással mint a leggyönyörűbb nővel : Ashley lavignevel. Egyszerüen gyönyörű a szép tépett, szőke haj azzal a szép szürke szemével, olyan mint egy álom.Szerencsés vagyok, hogy Ő a lenyomatom.


(Ashley szemszöge)


Egész nap éresztem magamon Seth pillantását. Észrevettem, hogy csak mi ketten ülünk egymás mellet a nappaliba a többiek meg elmentek valahova rákérdeztem mért néz rajtam
-Mért nézel engem folyton?
-Csak gyönyörködöm benned.-úgy mondta minha a világ legtermészetesebb dolga lenne hogy engem néz.Persze örültem, hogy szerinte szép vagyok, mert valami vonz hozzá.
-Akkor mért nem teszel semmit, hogy szépnek érezzem magam??
-Te nem szép vagy hanem gyönyörű!A szemed olyan mint két gyémánt, amikor mosolyogsz nem tudom hogy élek-e vagy meghaltam!Egy angyalnál is szebb vagy!
-Mért nem csókolsz meg?-ekérdeztem csábosan.Először meglepődött majd közelebb hajolt és hozzá érintette ajkait az enyémekhez.Lágyan becézgettük egymás ajkait, játékukat egy torokköszörülés zavarta megMind a ketten felnéztünk és a fiúk és Mar nagyon vigyorogtak, Sethre néztem aki ugyan akkor nézett rám és boldogan mosolygott, szemébe pedig  rengeteg szerelmet láttam.Egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki a nyakamba ugrik. Na ki volt az? Hát nem Pán Péter volt hanem Mar
-Jaj, de jó, hogy végre össze jöttél valakivel Josh után!! Végre, végre!
-Én is örülök de... nem kapok levegőt!-már éreztem, hogy pirosodik a fejem a levegő-hiánytól
-Bocsi! :(
-Amúgy én is itt vagyok!-mondta Seth felháborodva
-Tudjuk és jó hogy itt vagy!-mondtam és szorosan hozzá bújtam és Ő is erősen ölelt magához
-Minket viszont elfelejtetettek!-Jack
-Nem felejtettünk el!-mondta Mary és oda szökent Jacobhoz és MEGCSÓKOLTA
-Ti is?- kérdeztem kikerekedett szemmel mire Mar csak mosolyogva bólogatott  majd Billy begurult szüleinkkel az oldalán
-Fiúk ideje menni!-mondta mire engem Seth , Jacob pedig Mart csókolta meg ezt mindenki végignézte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése