2011. március 8., kedd

1.fejezet

(Ashley szemszöge)


A nevem: Ashley Lavigne 15 éves vagyok és van egy ikertestvérem Mary. Most költözünk La Pushba mert apánk ott kapott állást.Hobbim:táncolás,éneklés,gitározás,zongorázás,sminkelés,fodrászkodás.
-Húgi van 1 felesleges dobozod?-Mar
-Persze 2 is
-Nekem elég 1 is
-Kincsem a másikat oda adnád?-Anya
-Persze viszem-majd oda adtam nekik a dobozokat


Másnap:


-Húgi ébresztő!Indulunk!
-Jó megyek!-majd még egyszer utoljára végignéztem immár üres szobámban, majd indultunk új otthonunk felé. Hamar odaértünk egy gyönyörű házhoz ahol 1 csapat fiú és 1 tolószékesférfi volt.
-Apa ez a ház a miénk??-kérdeztük egyszerre Maryvel
-Igen.-válaszolt mosolyogva majd mentünk a fiúkhoz-Szia Billy!Fiúk!-köszönt apa
-Helló!-köszöntek a srácok
-Szia Daved,Ana!Ez a 2 gyönyörű hölgy pedig gondolom a lányaitok!Sziasztok Billy vagyok!És ha lehet tegezettek!
-Halli Billy!Én Ash vagyok ő pedig a nővérem Mary!
-Helló-Mar
-Ő a fiam Jacob és a barátai: Sam,Paul, Jared,Quil,Embry,Seth.-Jacob nagyon nézte a nővérem Seth pedig engem tüntetett ki figyelmével
-Sziasztok!-köszöntem-Hé vigyázzon a zongorámra!A gitárom pedig odaadná kérem!-majd az egyik költöztető a kezembe nyomta a gitárom
-Tutsz gitározni meg zongorázni??-Seth már épp válaszoltam volna amikor Mar megelőzött
-Igen!Profin!
-Mar legközelebb arra a kérdésre amit nekem tesznek föl majd én válaszolok!!!Ok???-néztem rá dühösen met nem először foldult már elő
-Jó!!De te mindig szerénykedsz!
-Te meg mindig túlzol!!
-Hmm...!!Cica harc!-mondta Embry
-Ilyet is csak a pasik tudnak mondani!-forgattam a szemem
-Igaz!
-Gyerekek gyertek be mert megfáztok!-kiabált ki anyu a lakásból. De várjunk csak mikor mentek be??
-Bejöttök?-én
-Ti is nekünk de azért így közölni!-Embry
-Istenem!!!Tudsz még ilyen értelmeset mondani??Amúgy mindig ilyen?
-Igen! Akkor ha nem zavarunk bemehetünk???-Seth
-Szerinted mért kérdeztem meg?-kérdeztem mosolyogva

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    nagyon érdeke ez a blog!
    Csak az a probléma, hogy nem tudom olvasni, mert nem látszanak a betűk.
    Puszi:X:X:X

    VálaszTörlés